Warszawa
Moc PS
0
Moment obrotowy Nm
0
Siła docisku KG
0
Indywidualna 6-biegowa skrzynia manualna

Manualna skrzynia biegów

Trzy pedały. Manualna skrzynia biegów. Najczystsza droga do przyjemności. Odsłonięte cięgna przekładni ukazują stalowe pręty w całej ich mechanicznej szczerości, tworząc bezpośrednie, surowe połączenie między kierowcą a maszyną. Dźwięk przenika do kabiny, gdzie precyzyjnie frezowana, naturalnie anodowana aluminiowa gałka pozwala czerpać radość z każdego redukcyjnego dotknięcia pięty i palców na perforowanych pedałach.

Czterorurowy tytanowy układ wydechowy z powłoką ceramiczną Zircotec

Układ wydechowy

Cztery końcówki wydechu. Odchudzone do granic fizycznych możliwości, by wyeliminować każdy zbędny gram. Działają w doskonałej harmonii z cylindrami silnika, przekształcając śpiew V12 w przeszywający, hedonistyczny ryk — czysty dźwięk mocy i pasji.

Amortyzatory o wyścigowym rodowodzie

Amortyzatory

Amortyzatory Adaptive Spool Valve (ASV). Oparte na przełomowej technologii zaworów szpulowych opracowanej i opatentowanej przez firmę Multimatic® – tej samej, która zwyciężała w Le Mans i Formule 1®. Teraz udoskonalone poprzez adaptacyjne sterowanie elektroniczne. Reagują błyskawicznie na rytm drogi i dynamiczne potrzeby samochodu, dostosowując się między 32 precyzyjnymi charakterystykami tłumienia w zaledwie 6 milisekund. Dają kierowcy więcej pewności, stabilności i bezpośredniego, płynnego sprzężenia zwrotnego – szybciej, niż zdołasz mrugnąć.

5,2-litrowy silnik V12 z podwójnym turbodoładowaniem

Silnik

745 KM i 753 Nm momentu obrotowego. Z nieco onieśmielającego – w czystą, budzącą respekt moc. Sprężone powietrze trafia do dwunastu cylindrów, by natychmiast uderzyć w plecy kierowcy potężnym momentem z niskich obrotów. Siła przenoszona jest na tylne koła przez wał napędowy z magnezowego torq tube’a, który zmniejsza masę o 9,5 kg, oraz mechaniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, pozwalający w pełni wykorzystać potencjał podwozia. Lekka bateria litowo-jonowa redukuje kolejne 12,5 kg, dając szybszy rozruch i ostrzejsze reakcje.

Dzieło o dzikiej naturze

Podwozie i nadwozie

Jeden z nielicznych samochodów na świecie z całkowicie karbonowym nadwoziem. Wytwarzany w splocie 2x2 twill, z jodełkowym wzorem ukrytym pod lakierem. Minimalna masa, maksymalna wytrzymałość. Niezrównana lekkość połączona z ekstremalną sztywnością.

Powściągliwość jest przereklamowana

Splitter przedni i tylne skrzydło

Festiwal przesady od przodu aż po tył. Przedni splitter przekracza granice możliwości, powiększony do ekstremum. Zbalansowany jedynie ogromem tylnego skrzydła, kończącego sylwetkę w stylu minionej epoki. Wykonany jako jednolity element, wkomponowany w nadwozie, by stworzyć nieprzerwany przepływ karbonowej struktury.

Prowokująca moc

Dyfuzor i progi boczne

Karbowane wyloty nadkoli po bokach uwalniają nadciśnienie z wnęk kół. Zaprojektowane przy użyciu obliczeniowej dynamiki płynów, funkcjonalny tylny dyfuzor minimalizuje podnoszenie i opór. Szerokie progi boczne i wzniesione generatory wirów kontrolują przepływ powietrza, redukują opór i eliminują turbulencje wokół opon. Działają w harmonii z F1® inspirowanymi końcowymi panelami na przednim splitterze, doskonale zwiększając aerodynamikę w trzech wymiarach.

Groźna siła na kołach magnezowych

Koła magnezowe

Koła z magnezu. 1,5 razy mniej gęste niż aluminium. Redukują łącznie 14 kg masy nieresorowanej, czterokrotnie większe oszczędności. Wygładzają przenoszenie masy przez zawieszenie, współpracując z karbonowymi osłonami aerodynamicznymi, które redukują turbulencje. Splot 2x2 twill dopasowany do kierunku splitterów, progów i dyfuzora. Wizualny hołd dla samochodów torowych lat 70., przywołujący pamięć o Muncherze. Postęp technologiczny, w pełni inspirowany specyfikacją Aston Martin Valkyrie.

Pokrycie z włókna węglowego, wyściełane Alcantarą®

Stylistyka

Maszynowo frezowane aluminium wieńczy detale i dźwignię zmiany biegów. Półanilinowa skóra otula osłonę kolumny kierownicy. Wnętrza nad pasem kierowcy wyłożone są antypoślizgową Alcantarą®. Odporne na próbę czasu, nawet w wyścigowych warunkach o wysokiej liczbie oktanowej. Drzwi, konsola centralna i skorupa fotela sportowego obudowane są karbonem, a szczotkowane stalowe pedały zdobione drobnym, przewierconym wzorem. Przenosząc Cię w czasie do torowych samochodów lat 70.

Wyścigowa kierownica w surowej formie

Kierownica

Kierownica oczyszczona ze wszystkich zbędnych dodatków. Projekt i wykończenie unikalne dla Valiant. Bez przycisków, bez dźwigni, bez przełączników. Pozwalając kierowcy skoncentrować wzrok na drodze i dłonie na kierownicy. Owinięta Alcantarą®, osadzona wokół frezowanych aluminiowych ramion. Obita półanilinową skórą, zabezpieczoną pigmentem, który chroni strukturę ziarna. Udekorowana jedynie metalową wstawką przy godzinie 12, pozwalając kierowcy ocenić orientację bez odrywania wzroku od drogi.

Jedno słowo. Półklatka.

Półklatka

Pierwsza półklatka bezpieczeństwa w dopuszczonym do ruchu Aston Martinie. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, pokryta powłoką proszkową dla dodatkowej ochrony. Wzmacnia sztywność skrętną nadwozia, podnosząc precyzję prowadzenia. Uzupełniona opcjonalnymi, czteropunktowymi pasami wyścigowymi. Podobnie jak amortyzatory – stworzona przez firmę Multimatic®, cenionego producenta w świecie motorsportu.

Ekstremalna wydajność, ponadczasowa elegancja, gwarantowane emocje.

Jedenaście dekad przełomowych innowacji i mistrzowskiej inżynierii doprowadziło do tego momentu. Bezkonkurencyjne osiągi. Szczyt luksusowych samochodów sportowych. Dla kierowców, którzy pragną doświadczyć niemożliwego. Zmysłowe połączenie człowieka z maszyną.

Aston Martin Warszawa
Usługi posprzedażowe Aston Martin Warszawa

Usługi posprzedażowe Aston Martin Warszawa

Wyprodukowane przez Aston Martin, serwisowane przez Aston Martin.

Oficjalne plany serwisowe Aston Martin mają na celu utrzymanie Twojego samochodu w najlepszym stanie, zapewnienie optymalnego działania wszystkich jego komponentów i zespołów oraz utrzymanie jego wartości.

Usługa posprzedażna