Warszawa
Moc PS
0
Prędkość max. MPH
0
Downforce (in excess of) KG
0
Czysta moc

Silnik

Jedna chwila – przyspieszenie, które odbiera dech. Następna – puls przyspieszony do granic. 4,0-litrowy silnik V8 twin-turbo o układzie typu „hot V”. Najpotężniejszy, jaki kiedykolwiek trafił do Aston Martina. Wyposażony w zupełnie nowe, blisko osadzone, wysoko przepływowe turbosprężarki twin-scroll oraz suchą miskę olejową, która obniża środek ciężkości.

Valhalla. Elektryzująca.

Przekładnia i układ napędowy

Dwa przednie silniki elektryczne umożliwiają Torque Vectoring dla lepszej trakcji i zwinności, zapewniają Torque Fill między zmianami biegów, eliminując opóźnienie turbosprężarek, a także napęd w trybie elektrycznym. Unikalne, najwyższej klasy technologie w naszych autorskich silnikach zwiększają wydajność energetyczną, optymalizując prędkość i moment obrotowy. Silniki te obsługują również funkcję elektrycznego biegu wstecznego, eliminując konieczność stosowania tradycyjnego biegu i redukując masę pojazdu.

Moc równowagi

Prowadzenie, sterowność i wyważenie

Po raz pierwszy w historii Aston Martina zastosowano zaawansowaną jednostkę napędu elektrycznego (EDU), składającą się z dwóch niezależnych silników, które umożliwiają Torque Vectoring na przedniej osi, zwiększając precyzję prowadzenia i aktywnie eliminując zarówno nadsterowność, jak i podsterowność. System intuicyjnie rozdziela moc bocznie, pozwalając na późniejsze hamowanie, lepsze wejście w zakręt, doskonałą przyczepność w jego środku i pewniejsze wyjście z niego.

Zbudowany dla kontroli i precyzji

Dynamika, podwozie i zawieszenie

Supersamochód o osiągach prawdziwego hipersamochodu. Wspólnie z Aston Martin Performance Technologies stworzono karbonowy monocoque o maksymalnej sztywności, stanowiący podstawę ultrasztywnych aluminiowych ram pomocniczych z przodu i z tyłu. Niewzruszona kontrola. Niezachwiana precyzja.

Hamuje ziemię. Hamuje powietrze.

Koła i hamulce

Supersamochód wymaga superhamulców. Valhalla daje pewność dzięki progresywnej sile hamowania rodem z toru, zachowując jednocześnie łatwą, precyzyjną modulację odpowiednią do codziennej jazdy. Zintegrowany system hamowania (IPB) zapewnia nowy poziom kontroli pedału. 410-milimetrowe tarcze karbonowo-ceramiczne (CCB) na osi przedniej i 390-milimetrowe z tyłu – wiercone i wentylowane dla doskonałego odprowadzania ciepła. Jednobryłowe zaciski Brembo o wyścigowym rodowodzie gwarantują maksymalną sztywność. Wentylowane wkładki tłoczków poprawiają zarządzanie temperaturą, a kanały chłodzące zapewniają nieprzerwany przepływ powietrza. Mniej fadingu. Więcej pewności. Późniejsze hamowanie.

Aerodynamika inspirowana torem

Aerodynamika

Valhalla została stworzona, by przenieść filozofię i osiągi rodem z Formuły 1® na drogi, dzięki aktywnej aerodynamice. Nowe, unikalne aktywne przednie skrzydło współpracuje z hydraulicznie sterowanym tylnym spoilerem, który w trybie Race unosi się z nadwozia. System automatycznie dostosowuje się, zapewniając hamowanie powietrzne, zmienny docisk i redukcję oporu (DRS).

Aerodynamika – aktywowana

Aktywna aerodynamika

Za klasycznym grillem Aston Martina kryje się precyzyjnie zaprojektowane, innowacyjne przednie skrzydło, stanowiące element aktywnej aerodynamiki. W trybie Race przednie i tylne skrzydła ożywają – nieustannie dostosowując kąt nachylenia, by zoptymalizować docisk i równowagę. Pod przednim splitterem znajduje się wklęsły profil podłogi, tworzący strefę niskiego ciśnienia i jeszcze większą skuteczność aerodynamiczną.

Imponująca forma i funkcja

Monokok z włókna węglowego

W sercu Valhalli znajduje się w pełni karbonowy monokok, opracowany we współpracy z Aston Martin Performance Technologies. Dolna wanna wykonana w technologii RTM, a górna struktura z włókna węglowego tworzą pełną kapsułę bezpieczeństwa wokół kierowcy i pasażera. To lekki, aerodynamiczny rdzeń Valhalli – podstawa dla ultrasztywnych aluminiowych ram pomocniczych, zawieszenia inspirowanego Formułą 1® i napędu hybrydowego AWD o mocy 1079 KM.

Zwinność w prędkości. Stabilność w każdej chwili.

Wloty boczne, splitter przedni i progi

Każdy element aerodynamiczny Valhalli został zaprojektowany, by maksymalnie wykorzystać przepływ powietrza i wzmocnić osiągi oraz przyjemność z jazdy. Zintegrowane z bocznym progiem pięć generatorów wirów to rozwiązanie zaczerpnięte prosto z konstrukcji Formuły 1® – opracowane tak, by zwiększyć docisk w środkowej części auta, pomiędzy przednim a tylnym skrzydłem. Dzięki temu Valhalla pozostaje pewnie na drodze, a Ty – na idealnej linii wyścigowej.

Zapierający dech w piersiach

Wlot dachowy i boczne kanały powietrza

Przełomowa konstrukcja Valhalli prezentuje wlot dachowy inspirowany Formułą 1®, w którym doskonała forma spotyka się z perfekcyjną funkcją. Zintegrowany kanał w obniżonej linii dachu kieruje powietrze do trzech kluczowych systemów: turbosprężarek, chłodnic ACAC oraz bezpośrednio do gorącego układu ‘V’ silnika V8. Po obu stronach efektownego wlotu znajdują się rzeźbione, aerodynamiczne klapki serwisowe – skrywające wlewy paliwa i port ładowania.

Silniki chłodzone perfekcją

Chłodzenie i zarządzanie ciepłem

Rozbudowany system chłodzenia Valhalli odpowiada na ogromne wymagania termiczne wynikające z potężnej mocy jednostki napędowej. Inspirowane Formułą 1® lotki przy drzwiach i wyloty powietrza kierują przepływ wzdłuż rzeźbionego karbonowego nadwozia, prosto do tylnych chłodnic oleju.

Ruchome arcydzieło

Ergonomia

Każdy aspekt ergonomii Valhalli został zoptymalizowany z myślą o perfekcyjnym wyważeniu i osiągach. Imponujące drzwi o układzie dihedral – prawdziwe arcydzieło inżynierii – obracają się i unoszą z niezwykłą lekkością, tworząc maksymalnie szerokie wejście do kabiny. Pozwalają z gracją zająć niską, wyścigową pozycję za kierownicą, inspirowaną Formułą 1®, z pełną kontrolą nad każdym elementem samochodu.

W jedności z formułą 1®

Połączenie z kierowcą

Pozycja za kierownicą Valhalli, z uniesioną piętą, czerpie inspirację prosto z Formuły 1®. Tak samo jak grafika wyświetlaczy po aktywowaniu trybu Race. Kierowca siedzi nisko – emocje sięgają zenitu. Podniesione podnóżki tworzą bardziej kierunkową, wyścigową pozycję z idealnym przełożeniem biodro–pięta. Siedziska z włókna węglowego – tworzone na zamówienie, doskonale wyprofilowane. W połączeniu z innymi rozwiązaniami inspirowanymi F1®, kokpit przybiera czystą, minimalistyczną formę – ergonomię skupioną wyłącznie na kierowcy.

Dotyk jutra.

Ekran dotykowy

W Valhalli zastosowano najnowszą generację systemu infotainment Aston Martina. Przed oczami kierowcy znajduje się 10-calowy zestaw wskaźników zamontowany na kolumnie kierownicy, uzupełniony o szeroki centralny ekran dotykowy. Układ zapewnia pełną elastyczność – od wyświetlania danych torowych, przez nawigację, po aplikacje multimedialne. Kluczowa przejrzystość – system Full Digital Display Mirror (FDM) zastępuje tradycyjne lusterko wsteczne, oferując nieprzerwany, krystaliczny widok tego, co dzieje się za Valhallą.

Dźwięk niebios.

System audio

Dla miłośników dźwięku przygotowano opcjonalny system Bowers & Wilkins z 14 głośnikami i mocą 745 W. Do wyboru dwa tryby odsłuchu: ‘Studio’ – oferujący studyjną wierność nagrania, oraz ‘Stage’ – tworzący scenę dźwiękową z Tobą w centrum wydarzeń. Technologia QuantumLogic® i Dirac Unison™ otaczają słuchacza wciągającą przestrzenią dźwięku. Symfonia dla zmysłów.

Zapierający dech widok. Na zewnątrz i wewnątrz.

System multimedialny

Wyświetlacz kierowcy Valhalli uzupełnia równie imponujący ekran systemu infotainment. Nowy układ w trybie Race powstał przy współpracy z kierowcami Aston Martin Formula 1® w Silverstone. Duży, liniowy obrotomierz wspiera widzenie peryferyjne, a rozszerzony widok pozwala wyświetlić pełnoekranową mapę nawigacji. Wszystko, czego oczekujesz od luksusowego samochodu – podane w najwyższym wydaniu osiągów.

Ekstremalna wydajność, ponadczasowa elegancja, gwarantowane emocje.

Jedenaście dekad przełomowych innowacji i mistrzowskiej inżynierii doprowadziło do tego momentu. Bezkonkurencyjne osiągi. Szczyt luksusowych samochodów sportowych. Dla kierowców, którzy pragną doświadczyć niemożliwego. Zmysłowe połączenie człowieka z maszyną.

Aston Martin Warszawa
Usługi posprzedażowe Aston Martin Warszawa

Usługi posprzedażowe Aston Martin Warszawa

Wyprodukowane przez Aston Martin, serwisowane przez Aston Martin.

Oficjalne plany serwisowe Aston Martin mają na celu utrzymanie Twojego samochodu w najlepszym stanie, zapewnienie optymalnego działania wszystkich jego komponentów i zespołów oraz utrzymanie jego wartości.

Usługa posprzedażna
Skonfiguruj swojego Astona Martina

Skonfiguruj swojego Astona Martina

Od ekskluzywnych detali przedniego grilla po ręcznie wykonane przeszycia skórzanego wnętrza, konfigurator Astona Martina oferuje maksymalną swobodę ekspresji.

Każdy wybór odzwierciedla pragnienie wyjątkowości: wybierz kolory, materiały i wykończenia, aby stworzyć Astona Martina swoich marzeń, skrojonego na miarę. Perfekcja powstaje w każdym szczególe.

Rzpocznij konfigurację